Scenki kreatywne – materiały do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy że na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Doświadczalne akceptujemy tu przedstawione tezy do superwizji końcowej:

  • zabawa decyzyjna : „Komedia w średniowieczu” i „Humanistyczna wizja człowieka w twórczości Jana Kochanowskiego”
  • zabawa komunikacyjna – „Satyryczny obraz społeczeństwa PRL w komediach filmowych” i „Sceny dantejskie w grafikach Salvadora Dalego”
  • gra biznesowa : „Proces asymilacji ludności ukraińskiej na terenach Warmii i Mazur po 1947 roku” i Komunikacyjne Symulacje Biznesowe oraz „Mit projektu Riese”
  • gra kreatywna : „Wizualizacja informacji przestrzennej z fotografii laserowej” i „Od tradycji pogańskiej do kultury chrześcijańskiej Europy środkowo-wschodniej. Działalność chrystianizacyjna Cyryla, Metodego i św. Wojciecha”
  • gra decyzyjna : „Kobieta w rodzinie muzułmańskiej” i „Sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce ( na przykladzie województwa wielkopolskiego)”
  • gra edukacyjna – „Walory krajoznawcze Doliny Bystrzycy (dopływu Wieprza)” i „Negatywny wpływ reklam telewizyjnych na podstawę oraz słowną twórczość dzieci i młodzieży”
  • gra językowa : „Friedricha Wilhelma Murnaua i Wernera Herzoga dwie opowieści o Nosferatu” oraz „Film Krajów byłej Jugosławii obraz wojny i przeżyć człowieka”
  • gra lingwistyczna : „Wizerunek Europy Środkowo-wschodniej w esejach Andrzeja Stasiuka „Jadąc do Babadaj” i „Dojczlid”” oraz „-kulturowy obraz współczesnej policjantki”
  • gra kreatywna : „Atrakcyjność turystyczna Kotliny Jeleniogórskiej” oraz „Fraszka z dziejów gatunku w literaturze polskiej”