Scenki edukacyjne – hipotezy do zaliczenia


Zawiadamiamy że na programie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Eksperymentalne polecamy tu przedstawione książki do superwizji końcowej:

  • symulacja edukacyjna : „Autoprezentacja użytkowników portalu społecznościowego Facebook, na studium przypadku dwunastu wybranych tablic” i „Booklikes.com – wirtualna wspólnota -kulturowa”
  • gra menedżerska – „-kulturowy obraz współczesnej policjantki” i „Kobieta w rodzinie muzułmańskiej”
  • gra kreatywna : „Wierzenia demonologiczne Macedończyków przechowywane w tradycji ustnej” i Symulacje i „Atrakcyjność turystyczna gminy Włodawa”
  • zabawa językowa – „Charakterystyka ocenianych subkultur młodzieżowych” oraz „Detektyw głównym bohaterem powieści kryminalnej”
  • gra komunikacyjna : „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera” oraz „Oblicza młodopolskiego artysty na podstawie pism”
  • symulacja strategiczna – „Obraz współczesnej młodzieży polskiej i japońskiej na podstawie obserwowanych filmów” oraz „Klasyka literacka w kinie – porównanie konkretnego dzieła orginalnego i jego adaptacji filmowej (Dracula) ”
  • gra strategiczna – „Wizerunek mężczyzny w reklamie” i „Rodzina i małżeństwo w Islamie”
  • symulacja komunikacyjna – „Walory krajoznawcze Doliny Bystrzycy (dopływu Wieprza)” i „Narodziny Kościołów narodowych w Serbii, Bułgarii i Macedonii”
  • gra decyzyjna – „Marketing polityczny jako przestrzeń dialogu czy manipulacji” i „Rola i zadania samorządu terytorialnego na przykladzie Starostwa Powiatowego w Pleszewie”