Gry integracyjne – zalecenia do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Eksperymentalne dopuszcza się poniższe opracowania do egzaminu:

  • zabawa edukacyjna : „Ku Klux Klan – dzieje i ideologia. Synteza krytyczna” oraz „Teoria komunikacji w praktyce na podstawie utworów macedońskiego piosenkarza Toše Proeskiego”
  • gra edukacyjna – „Szlak Zamków Krzyżackich” oraz „Osobliwości przyrodnicze Roztocza”
  • symulacja decyzyjna : „Dzieje psychiatrii w Wielkopolsce na przykładzie funkcjonowania szpitala Dziekanka w Gnieźnie” oraz Komunikacyjne Symulacje Szkoleniowe i „Współczesne emigracje zagraniczne Polaków – kierunki, skala i struktury oraz znaczenie rynku pracy ”
  • zabawa językowa : „Jacqres Lovis David a antyk i polityka” oraz „Projekt wycieczki turystycznej po Londynie”
  • symulacja edukacyjna – „Usługi oferowane przez „pływające hotele” linii Cunard” oraz „Polskie czarownice”
  • gra kreatywna – „Prasa polskich środowisk emigracyjnych w Irlandii po roku 2000” i „Rola i znaczenie szlaku świetego Jakuba w turystyce pielgrzymkowej Hiszpanii”
  • zabawa decyzyjna : „Kiedy człowiek przestaje być człowiekiem na podstawie Miasta ślepców Jose Saramago” i „”Ogniem i mieczem” (w kręgu wybranych zagadnień)”
  • zabawa lingwistyczna – „Postać kobiety w mitologi słowiańskiej” i „Wątki autiobiograficzne w twórczości Adama Mickiewicza na przykladzie Sonetów Krymskich”
  • symulacja komunikacyjna : „Typy kobiet w angielskich powieściach gotyckich” i „Obrzędy, zwyczaje i rytuały w prawosławiu i katolicyzmie na studium przypadku Polski i Macedonii”