Gry edukacyjne – założenia do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy że na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Integracyjne zezwala się na poniższe tezy do pracy dyplomowej:

  • gra kreatywna : „Rozum i uczucie w powieściach Jane Austen” oraz „Kampanie wyborcze – działania perlokucyjne”
  • zabawa zespołowa : „Motyw stepu w polskiej literaturze romantycznej” i „Media elektroniczne w systemie komunikacji interpersonalnej w instytutucjach Unii Europejskiej”
  • zabawa językowa : „W syberyjskim piekle studium człowieka” oraz Mnemotechniczne Symulacje Biznesowe Organizowane Dla Kierowników Projektów i „Uzależnienia wśród młodzieży szkolnej przyczyny i impliezcje społeczne”
  • gra zespołowa – „Społeczność żydowska w Gnieźnie – historyczność a wspołczesność. Szanse dialogu” i „Bułgarskie fascynacje Polaków na przestrzeni wieków”
  • gra komunikacyjna – „Igrzyska olimpijskie w czsach nazizmu. Berlin 1936” i „Ikona i ikonstas – symbolika wizerunku Chrystusa”
  • symulacja decyzyjna – „Atrakcyjność turystyczna Kotliny Jeleniogórskiej” i „Kreowanie firmy rodzinnej Bolesława Kasprowicza przy pomocy mediów przełomu XIX i XX wieku”
  • gra słownikowa : „Urząd Prezydenta w dziejach Rzeczypospolitej Polskiej” i „Obraz pomarańczowej rewolucji w społeczeństwie polskim”
  • symulacja zespołowa – „Stosunki polsko-ukraińskie w XX i XXI wieku” i „Wspołczesny medialny wizerunek mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce”
  • symulacja biznesowa : „Oscar Wilde – główny przedstawiciel dziewiętnastowiecznego Londynu” oraz „Podobieństwa i różnice warunków turystycznych Janowa Lubelskiego i Janowa Podlaskiego”