Potwierdzamy że na programie Organizacja Szkoleń i Gry Szkoleniowe akceptujemy następujące książki do prezentacji zaliczeniowej:
gra zespołowa – „Polsko-ukraińskie miejsca pamięci na drodze ku pojednaniu. Detekcja na podstawie seminariów historycznych Polska-Ukraina: trudne pytania” oraz „Kreowanie wizerunku w polityce na przykladzie Andrzeja Lepera”
zabawa strategiczna – „Chatakterystyka w utworach fantasy autorstwa Johna Ronalda Reueal Tolkiena” i „Internet globalne zagrożenie kulturowo-cywilizacyjne”
gra biznesowa : „Tradycja, kultura i religia hinduska w kinematografii indyjskiej” oraz Nauczycielskie i Gry Strategiczne oraz „Powiat Gnieźnieński – współczesna problematyka kulturowa w przestrzeni historycznej”
gra decyzyjna – „Dziennikarstwo internetowe” oraz „Opady atmosferyczne na Roztoczu”
symulacja komunikacyjna – „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima” oraz „Katolicyzm – Prawosławie jeko religie chrześcijańskie”
gra zespołowa – „William Wallace (1272-1305). Bohater narodowy Szkotów czy banita” oraz „Sanktuaria Maryjne Lubelszczyzny – projekt szlaku turystycznego”
gra lingwistyczna : „Satyryczny obraz społeczeństwa PRL w komediach filmowych” oraz „Zamek krzyżacki w Malborku. Historia a współczesna przestrzeń kulturowa”
symulacja decyzyjna – „Manipulacje i perswazja w dyskusjach publicznych. Ujęcie porównawcze” i „Dynamika ruchu turystycznego w Muzeum Zamoyskich w Kozłówce w latach 2005-2010”
gra zespołowa – „Korzystanie z telewizji i internetu jako sposób spędzania wolnego czasu” oraz „Tożsamość jednostki w dobie globalizacji i cyberkultury”