Problematyka uzupełniająca – – dla coachów – kierunek międzykulturowość


ZADANIE TRENERSKIE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na fundamencie analizy odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:

  • Do ciebie, człowieku; Roy Andersson
  • Przerwane objęcia; Pedro Almodóvar, Obcy na poddaszu; John Schultz
  • Ognisko zapalne; Béla Tarr
  • Gdzie jest Nemo?; Andrew Stanton, Lee Unkrich, Adaptacja; Spike Jonze
  • Diabeł; Andrzej Żuławski
  • Nieodwracalne; Gaspar Noé, Faraon; Jerzy Kawalerowicz
  • Dzień Świra; Marek Koterski, Komornik; Feliks Falk
  • Siła strachu; John Polson
  • Mafia; Jim Abrahams, Kolekcjoner kości; Phillip Noyce
  • Pełnia zła; Harold Becker
  • Wesoły domek; George Roy Hill

    ĆWICZENIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę integracyjną na bazie tekstu do wybranego z poniższych przebojów:
  • Marillion, Misplaced Childhood, Dżem, Autsajder
  • Mad Season, Aboce, Lombard, Przeżyj to sam, ZZ Top, First Album
  • Thin Lizzy, Live And Dangerous, AC/DC, Highway To Hell, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Dream Theater, Metropolis 2: Scenes From The Memory

    ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia komunikatywnego formułowania niejasnych informacji. Spisać wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem zasadę aplikowania jednej zznajdujących się na naszej liście tabletek:

  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 43.0, Antagoniści wapnia – pochodne benzotiazepiny – diltiazem
  • 141.3, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania pozajelitowego
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
  • 101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 19.0, Witaminy – nikotynamid