ZADANIE TRENERSKIE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na fundamencie analizy odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:
Do ciebie, człowieku; Roy Andersson
Przerwane objęcia; Pedro Almodóvar, Obcy na poddaszu; John Schultz
Ognisko zapalne; Béla Tarr
Gdzie jest Nemo?; Andrew Stanton, Lee Unkrich, Adaptacja; Spike Jonze
Diabeł; Andrzej Żuławski
Nieodwracalne; Gaspar Noé, Faraon; Jerzy Kawalerowicz
Dzień Świra; Marek Koterski, Komornik; Feliks Falk
Siła strachu; John Polson
Mafia; Jim Abrahams, Kolekcjoner kości; Phillip Noyce
Pełnia zła; Harold Becker
Wesoły domek; George Roy Hill
ĆWICZENIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę integracyjną na bazie tekstu do wybranego z poniższych przebojów:
Marillion, Misplaced Childhood, Dżem, Autsajder
Mad Season, Aboce, Lombard, Przeżyj to sam, ZZ Top, First Album
Thin Lizzy, Live And Dangerous, AC/DC, Highway To Hell, Sting, …Nothing Like The Sun
Dream Theater, Metropolis 2: Scenes From The Memory
ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia komunikatywnego formułowania niejasnych informacji. Spisać wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem zasadę aplikowania jednej zznajdujących się na naszej liście tabletek:
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
43.0, Antagoniści wapnia – pochodne benzotiazepiny – diltiazem
141.3, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania pozajelitowego
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
19.0, Witaminy – nikotynamid