Zadanie domowe – wykładowcy i instruktorzy – przedmiot pedagogika


SYMULACJA NR 1: wymyślić studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na bazie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:

  • Krzyk ; Wes Craven
  • Fluidy; Andrzej Kondratiuk, Piłkarski poker; Janusz Zaorski
  • Pozwól mi wejść; Tomas Alfredson
  • Butelki zwrotne; Jan Svěrák, Pięć łatwych utworów; Bob Rafelson
  • Wieczór kuglarzy; Ingmar Bergman
  • Nakarmić kruki; Carlos Saura, Nie wracaj w te strony; Wim Wenders
  • Tron we krwi; Akira Kurosawa, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
  • Podwodne życie ze Stevem Zissou; Wes Anderson
  • Na przekór całemu światu; Timothy Hutton, Rambo III; Peter MacDonald
  • ;
  • Wielki podryw; David Mirkin

    ĆWICZENIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę team building na fundamencie teledysku do wybranego z następujących przebojów:
  • SBB, Welcome, Ramones, The, Ramones, The
  • Tool, Undertow, Dezerter, Ku przyszłości, Seahorses, The, Do It Yourself
  • Kravitz, Lenny, Let Love Rule, Red Hot Chili Peppers, The Uplift Mofo Party Plan, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Led Zeppelin, Led Zeppelin

    PROBLEM NR 3: – Umiejętność poprawnego artykułowania skomplikowanych informacji. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki instrukcję przyjmowania jednej zponiższych tabletek:

  • 23.2, Doustne leki przeciwpłytkowe – tyklopidyna
  • 163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne
  • 22.0, Heparyny drobnocząsteczkowe i leki o działaniu heparyn drobnocząsteczkowych
  • 230.0, Leki przeciwnowotworowe antymetabolity – merkaptopuryna
  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA