SYMULACJA NR 1: wymyślić studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na bazie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:
Krzyk ; Wes Craven
Fluidy; Andrzej Kondratiuk, Piłkarski poker; Janusz Zaorski
Pozwól mi wejść; Tomas Alfredson
Butelki zwrotne; Jan Svěrák, Pięć łatwych utworów; Bob Rafelson
Wieczór kuglarzy; Ingmar Bergman
Nakarmić kruki; Carlos Saura, Nie wracaj w te strony; Wim Wenders
Tron we krwi; Akira Kurosawa, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
Podwodne życie ze Stevem Zissou; Wes Anderson
Na przekór całemu światu; Timothy Hutton, Rambo III; Peter MacDonald
;
Wielki podryw; David Mirkin
ĆWICZENIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę team building na fundamencie teledysku do wybranego z następujących przebojów:
SBB, Welcome, Ramones, The, Ramones, The
Tool, Undertow, Dezerter, Ku przyszłości, Seahorses, The, Do It Yourself
Kravitz, Lenny, Let Love Rule, Red Hot Chili Peppers, The Uplift Mofo Party Plan, Sting, …Nothing Like The Sun
Led Zeppelin, Led Zeppelin
PROBLEM NR 3: – Umiejętność poprawnego artykułowania skomplikowanych informacji. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki instrukcję przyjmowania jednej zponiższych tabletek:
23.2, Doustne leki przeciwpłytkowe – tyklopidyna
163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne
22.0, Heparyny drobnocząsteczkowe i leki o działaniu heparyn drobnocząsteczkowych
230.0, Leki przeciwnowotworowe antymetabolity – merkaptopuryna
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA